tisdag, augusti 09, 2005

Gröt hos alice.

Jag vaknade och var nervös bara jag öppnade ögonen. Jag gick dom fem kilometrarna till alice och när jag kom fram väckte jag henne. (det var synd om henne. Hon var trött)., Jag pratade med hennes mamma, som sa att jag blivit så smal. Det blev jag glad över. Jag blir jättenojjig om nån jag inte träffat på typ två veckor inte säger att jag gått ner. Jag åt min gröt, gjorde gröt till Alice, men hon vägrade äta den. Hon gnydde lite och rostade mackor till sig. Sen gick vi och köpte snus, helt underbart btw..

Jag ska träffa Oa om två timmar, ungefär. Jag måste duscha. Gah. tvätta piercingen and shit. Fy. Jag är nervös. Tänk om jag säger nåt jätteskumt, tänk om hon kollar på mig som om jag är ett miffo.

Jag kom på¨att jag glömt att tumla mina blöta kläder, när jag var hos alice. Så jag sprang i antiloptakt från redbergsplatsen. Jag måste ha sett förjävlig ut. Mina byxor och mitt linne kommer va helt blöta och äckliga sen!! :S

Jag måste läsa lite om Lindas förortsliv för att bli lugn. Och stekta gröna tomater.

(Oa är sötast)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida