lördag, december 17, 2005

helgen.

Helgen: Fredags; wonderbarüberkonsert med Oas band. Dom var helt jättebra! Och till den där låten när Oa sa "jag spelar för ebba hon är världens bästa och hon står där". Mitt hjärta flög nästan upp i halsen och hon tittade på mig varje gång lisa sjöng "When I love you baby I mean it more than just the whole word". Och jag höll på att klättra upp på scenen för att kyssa henne (loveshock babe loveshock)
för övrigt så är dom bästare än bäst, lisa sjunger asgrymt och min älskling är en stjärna with her guitar.

Oj vad jag älskar Oa. Sedan när konserten var slut och vi gått hem, pratat, haft sex, pratat mer, pussats, kollat på fucking åmål (vilken gång i ordningen?) så somnade vi. Jag vaknade på morgonen åtta och låg och bara tittade på den här omänskligt vackra som låg brevid och jag var så glad. så himla glad att hon ville ha mig..

Vi gick upp, åt frukost (jag gröt, oa sin mammas bröd). det dröjde ett tag, sen körde oas pappa oss till stan. Jag köpte julklappar, oa följde med och var så snäll, att hon orkade alla affärer jag tvingade med henne i..! (jag hade varit trött, sur och otrevlig i en sån situation). Sedan fikade vi och min älskling köpte kaffe och frukt till mig. Du är så vacker Oa. Mitt bästa. Jag älskar dig.
(min lilla gudinna)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida