onsdag, augusti 10, 2005

incestuöst

Jag ska träffa Oa imorgon..

Vi har jättejätte-givande samtal; "men alltså, tänk om jag får mens då?? tänk om jag blöder igenom och lämnar blodspår överallt"
"men tänk om jag börjar snora jättemycket, eller tänk om jag nyser dig i ansiktet"
Oa är min picknickdejt btw. Det ni.

Och hejhopp, jag har svullat idag. Känns miserabelt. Och sanne skrattade jättelänge åt min mage. Jag skrattade också jättelänge åt den, den är maximal-stor. Hon sa att jag hade celluliter på magen, fast det har jag inte. Men det var lite skoj i allafall. Jag är helt oproportionerlig. Knäppt.

MIN SOJAMJÖLK ÄR SLUT. jag hinner inte köpa ny. (samt att jag inte har några pengar imorn)..! OCH VAD FAN SKA JAG DÅ ÄTA TILL FRUKOST? mackor, ve och fasa. jag vill ha gröt. Annars dör jag. Eller nej.

Så till de verkliga problemen. Knullkartan över göteborgsflatorna. Alla flator i Göteborg som inte är med i den, förtjänar all respekt; "grattis, du har mycket större chans till en framtida fungerande relation" liksom.

Det är läskigt incestuöst i just vissa flatkretsar nämnligen. Med incestuöst menar jag att alla har någon kontakt med varandra, och alla har varit med fler än två ur detta kontaktnät.

Jag tror inte det är så bland straighta, å andra sidan har jag ingen som helst aning. Men man får väl hoppas att de har sluppit det.

1 kommentarer:

Blogger lovelace sa...

hamnade här pga googlande efter incestuöst, var osäker på om det stavas med u eller i nämligen. bara för att klargöra. ville också passa på att tillägga att jag är en sån som lyckats hålla mig utanför. men inte har det resulterat i fungerande relationer för det. haha. jag har hållit mig för långt utanför, kan tänkas. hej!

8:12 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida