söndag, oktober 23, 2005

50 bast

50årsfest för pappa igår. Ganska bra, vi gick hem tidigt, vid tolv, oa isa och kusinerna. vi var trötta. För alla som inte var där så fanns det fri tillgång på sprit, det blev ett tiotal liter vin över, 1½ flak starköl, fem stora flaskor starksprit. Jag kunde ha tagit en petflaska, blandat vilt för senare tillfälle, men jag ville inte. Jag gillar det inte. Folkpartisterna blev fulla men det missade vi, då hade vi gått hem.

Oa blev presenterad för stora släkten, moster hit, farbror dit, mormor ja. Det var mat mat mat, (det var übergott), och min syster dansade (såklart) med sina danskompisar. Dom var duktiga (såklart).

Jag älskar dig mest Oa. Jag saknar dig redan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida