söndag, oktober 16, 2005

Inte gjort så mycket idag heller. fakts. Promenerat of course, joggat en bit, lagat mat, glott tv, läst. Fuck vad tråkigt liv jag har (I like it). Jag trivs nog med slappt ömsom träningsverksliv. Egentligen. Fast jag behöver ju umgås med folk, Synd att det inte är ömsesidigt. PIK. BURNED (som kelso skulle ha sagt). JAG ÄR EN SÅN NÖRD. jag citerar that´s 70´s show. Hur ensam får man vara? O.o

Oa min älskling, kom hit. Hon är på dop. Det var länge sen jag inte spenderade helgen med henne, det känns jättekonstigt, det är märkligt hur fort man anpassar sig till nya vanor och sen blir helt panikartad när det inte följer samma vanor. Jag är så jävla konservativ.

Soo, spenatspenatspenat. God afton.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida