måndag, november 21, 2005

gutenaften

(Men det är iaf något jag kan.)

Har varit på teatern nu. Det kändes bra. Det känns jobbigt att systeryster läser min blogg. Ärligt. Jättejobbigt. Det är som en dagbok lite. Eller nästan. Jag kanske inte går in jättedjupt men. Jag är rädd att det skadar henne att läsa min blogg. Det är bara impulser, känslor. Känslor är så jävla starka i proportion till alla handlingar man gör. Det är inte samma nivå nånstans. Jag vill helst inte att min syster ska läsa min blogg. Jag vill att min syster ska må über och jättebra och inte känna sig tvungen att flytta hemifrån p.g.a. mig. Det känns som om jag driver människor mot självförakt hela tiden. Inte med vilje. Jag puttar ovilligt på dom bakifrån.

Smittar jag?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida