måndag, december 19, 2005

GUTENAFTEN

Ja du vart ska jag börja.
Ett antal sidor tills imorgon.
Mamma fyller år idag. fuck.

Ingen teater. Kunde slash fick inte gå.

Jocke: Min exelánte flickvän liksom tillägnade mig "din" låt. Den är nog ett antal människors låt här på jorden. Den kanske betyder en sak för dig och en annan för en gris i västafrika. Och för mig betyder den att Oa älskar mig. Jag har aldrig sagt att jag "tror att den är våran låt". (som du uttycker det). Jag har ingen lust att gräla med dig. see ya. Du får din tröja genom alice.

Jag skriver novellen om Trilla och den kommer bli en short story. Fick tillbaka mitt sex-arbete från skolan idag. Fick vg- (undrar vad det beror på HAHAHA). jag hade ägnat en hel del åt HBT-frågor. Jävligt bra var det. Säkerligen MVGarbete. Ibland är VÅRA LÄRARE DUMMA. SEXOCHSAMLEVNAD HANDLAR INTE BARA OM JÄVLA HETEROÄCKLIGA KÖNSSJUKDOMAR.

Ska sitta hela jävla natten och skriva. Ingen msn, ingen äcklig lindablogg. Bara jag och julaftonsarbeten. Jag ska sitta med tusen cup of kaffe. Och sedan ska jag gå och lägga mig. vakna ett par timmar senare, se på julkalendern, sedan ut och gå ett par timmar. krubba ngt, plugga, gå och träna så att jag dör nästan, sedan träffa isa på stan, sedan hem, äta middag. dö. sova. vakna, avslutning, lunch med lina, narnia, sova, vakna, städa, träna, Oaälsklingen, titta på film, älskaälskaälska, sova, vakna, (dagen före julafton), träffa oas morföräldrar, gå hem, träna (gymmet stänger sen över jul), sova vakna, fuckingjulafton.

jag läste en artikel i "iform"-tidningen nu (jag har cravings för diverse nördiga tidningar, just nu träningsgrejs). Jag blev så himla glad, det är tydligen inte ALLS FARLIGT ATT JOGGA/LÖPA PÅ VINTERN. Min mamma har lurat mig. Hon säger att det är farligt att andas kallluft i andfått tillstånd. Hahahaha SUCKER. på onsdag eller torsdag ska jag ge mig ut på en überdüberjoggtur 1,4 mil eller nåt sådant, ska känna isen i halsen och NJUTA.

JUST DET. plugg var det. fuck.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida