fredag, augusti 12, 2005

sticky fingers.

yeah. 57. Det går ju lite iaf. När mina bröst är bortopererade kommer jag se mänsklig ut. Helt säker på det.
"Namn:palle
Email:
Webb:
http://
Datum:
2005-08-12
Meddelar:
och vart har den där ebba som skrev här jämt förut tagit vägen?? nä nu går jag och lägger mig sov gott"
- ur dr kosmos gästbok. jag är ju nästan idol ju. HAHAHA

Jag och Oa hade trevligt idag. Hennes föräldrar var också trevliga. Fast det var ett mer pinsamt första möte. Jag och Oa på perrongen, ganska upptagna med varandra, kyssandes. "Är det din mamma", Oa: "eh nej, JO DET ÄR DET JU". Oj hopps. ebba:"vilken tur att hon inte såg oss", DÅ såg jag en man rätt i nyllet och hoppsan, han hade ju sett oss, oas pappa. Eh hej ja, ebba heter jag. Ja, trevligt att träffas. H e h e..

Jag har ingen målsman som kan gå med mig på sticky fingers. VAD SKA JAG GÖRA..? (men man får ändå inte gå in med målsman). Och ja. Ibland får jag köpa snus, ibland om jag anstränger mig kan jag se ett år äldre ut, men jag kommer aldrig in där.

Någon som har något gott råd till en kosmos-kamrat med stress-symptom över den viktigaste kvällen i november..? (29:e), eller förresten den viktigaste kvällen på hela året.

(en_thomte@hotmail.com)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida