söndag, september 25, 2005

vadvadvad?

Jag är fruktansvärt jätterädd att människor ska tro att jag hetsäter. Typ människor på stan ska viska "gud vad fet hon är, förklaringen måste vara att hon hetsäter". Jag läste att hetsätare stoppar i sig 20 000 kcals och sen spyr upp det. Hur går det? får det plats i magen. Jocke sa att jag hetsäter. Igår drack jag två koppar kaffe och åt sju makaroner. Jag räknade dom. Jag drack ett glas sockerfri saft med. Sedan tänkte jag ganska mycket på vad jocke sa. Och på vad sanne sa. Jag vet inte vad som är sant längre. Om någon sa att jag gått upp väldigt mycket den sista tiden skulle jag tro på det, blunda för vågen lix. Jag hatar det. Min kropp är inte min kropp. Min kropp är ett projekt, något att ständigt vilja förändra, ge sig fan på att förändra, något som inte har med min hjärna att göra. Retushera, kamouflera, packetera, leverera dig ebba. smalare=bättre? nej förmodligen inte. Men tjockare lika med fulare? ja.

förlåt men tack jocke. Jag kan "bara" äta 200 per dag nu, jag är helt skräckslagen, tänk om människor tror att jag är bulimiker, är jag bulimiker? Om jag äter ett halvt äpple och sen tänker "oj jag åt det på en kvart, var det för fort, är det så bulimiker gör, är jag en bulimiker?". Du fick mig iaf att tänka efter Johanna, verkligen. Du gjorde mig väl en tjänst.

Min syster fyller år imorgon, middag idag. Den kan jag inte slippa. Måste jogga en timma innan, det bränner väl runt 600 och om jag äter 350 då så., ja men fuck it. Jag hatar det. Ögon överallt. Mamma pappa syster farmor. Smasksmasksmask. Ska du inte ha en kaka till?

Varit hos älsklingen. Jag älskar dig Oa. Lovely. Tack för att du orkar med mig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida