tisdag, september 20, 2005

Hej igen nördar

Internet paj i en jävla månad. Kommer blogga bort mitt liv nu bara för det. Fuck. Hehe, men nu läser nog ingen den här skiten längre :D Haha, det var ju så jävla länge sen jag skrev. Hoho Jaja. Vad har hänt?

1: Snus. Min mor hittade ca 15 snusdosor och ett hundratal snusade snusar under min säng. Det innebär: Inget körkort what so ever, omedelbart snus-stopp, observera, det var nästan värre än körkortet. Jag är en av de få nikotinister som inte är redo att ta beslutet "nej". Men jaja, jag har varit lite sisådär duktig. Halvt om halvt. Snusat några av sannes snusar, några av alices. Men annars duktig.

2: kroppen tar över spegeln, mitt skinn är så JÄVLA ÄCKLIGT NU. Jag har väl typ.. fyra kg kvar tills jag tycker att det är bra, men mitt skinn har inte hunnit anpassa sig. DET ÄR VIDRIGT. det lix hänger och är slappt. Typ 50+ "hej jag har fött femton ungar", jaja.

3:Oa är det finaste som finns, som alltid. Jag får inte träffa henne förrän på fredag. Det är.. TRE dagar tills dess. Jävlar. Jag älskar Oa så mycket att jag kopplar in henne i allt jag gör. Omedvetet. "Skulle Oa gilla den här boken", "Nu skulle Oa va här". Fakts, skulle Oa vara här hela tiden.

4:Domoro Potatas, eller är det DomeroPotatas?, iaf, så heter teater. Jag är med, Alice är med, Henrietta, Hanna, Lina, Angelica, Lisa, tvåor and so on. Det är wonderbar. Tycker jag.

5:DET ÄR NÖRDIGT ATT JOGGA
(jag är en nörd)

6:Jag pratar mest om mig själv. Jag ska sluta med det.

7:Jag har druckit sju koppar kaffe idag. Det känns.. piggt?

8:JAG HAR MASSA TRÅKIG LINDASKUGGEBLOGG att läsa. fuck it. Jag hatar att vara beroende av moderat-tanten. Men okej. Hon är inte tråkig, men eh, moderat? Ja. Skit samma. Jag är fan passiv kommunist, det kan man inte ens vara. Då är nog moderat bättre.

Jag ska gå på tjenare kungen med min mor på torsdag. Hoho jaja. Hoppas hon inte behöver läggas in på psyket då. (internskämt)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida