lördag, september 10, 2005

Kärlek

Mitt internet är dött nu, Ja sen länge tillbaks egentligen.. Mkt att skriva, mkt har hänt - egentligen. Men skriver inte så långt just nu, är hos oaälsklingen.

Allt känns über, vi har just ätit av hennes mammas jättegoda thaimat. Igår -parmiddag. (mat mat mat det är historien om mitt liv). Jogga imorn är nog bäst. Jag älskar så himla många människor att jag blir alldeles glad.

Undrar hur det gick för mina überunderbara klasskamrater igår, var de alldeles dragna i slottskogen måntro?

Jag har varit på bröllop idag. Med Oa, Jättefint, (vuxenpoäng eller vad?). Jag måste åka till alice och blogga imorn. Och hälsa på alice, om hon är hemma?

Just det parmiddagen, jag var alldeles nipprig. JÄTTEKONSTIG. jag tog tusen b-vitamintabletter och vegantabletter, är det bra? Det känns bra iaf, jag mår bra av dom, eller så inbillar jag mig. Jaghar en ÄCKLIG finne under ögat, jag är en sån jävla nörd, sviker mig själv hela tiden-. Faller faller faller. Men i den där mianlodalenboken, står att det bästa är att ha någon, men att hela tiden vara rädd att mista henne, är ju hemskt.

(att älska någon så mycket att man kan ge allt, allt allt för henne, är.. så otroligt über. Jag älskar Oa så jävla mycket att jag växer, jag känner mig ju som en planta, eller något. Mitt vatten är Oa, det var inte vidare romantiskt eller hur? men det är ju jag. Och att hon kan palla mig fast jag är, som jag är. Mina skrattanfall, som nästan rinner ut i skrattårar så att jag måste hyperventilera, min egocentriska framtoning, mina maniska H&Mbesök, min mesiga personlighet, mina nördiga trosor, hon pallar det. Och fast jag inte förstår varför så vågar jag inte fråga, för då kanske det går upp för henne att "Oj", nejnej, det får inte hända)

Kärlek kärlek kärlek. Jag älskar dig alice, jag älskar dig jocke, jag älskar dig sanne.
Jag älskar dig Oa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida