tisdag, oktober 25, 2005

fan

Det gör så ont och varje gång du slänger på i örat på mig brister någonting. Innuti mig gör det ont och det känns som om jag går i tusen bitar, flyger över golvet, för att sedan måsta samla ihop bitarna, och det tar tid, efter varje gång så är jag så ledsen, ibland gråter jag. Idag grät jag. Jag gick i tusen bitar och grät för jag tycker fel. Jag tycker fel. Fel fel fel.

Och du kommer inte orka med mig i längden va älskling? jag är för fel. för ful för fel för ful. Jag kan inte bråka. Jag brister, jag går sönder, jag knäcks. Jag ger mig.

Jag måste byta åsikter? Men jag tycker ju så. jag tål dom inte. jag gör inte det. Jag kan inte ljuga om det. Så varför tog du upp det just nu? Du har vart ihop med mig i två månader och tog upp det just ikväll? slängde på i örat just ikväll, som om du inte visste var jag stod. Som om det var en överraskning.

För jag är fel ikväll älskling?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida