tisdag, december 20, 2005

quote by jocke.

" jag är oerhört irriterad på folk som skaffar stadigt sällskap och sedan tror att världen tillhör dom, själv funkar man bara som telefonsamtal när personen i fråga dumpas i ungefär två minuter. Illa, illa." Jocke. hah. Du säger till din mamma att du ska ringa upp när jag ringer dig hem. Du ringer aldrig upp. Du säger till din lillebror att du står i duschen och ska ringa upp mig. du ringer aldrig. Let´s be honest. Jag ska inte ringa dig om jag blir dumpad. promise.

Jag älskar människor som tror att världen tillhör dom. Hahaha. jävla jantelagen ska man dissa. Jag gillar inte dig heller just nu. 1:för att du är så barnslig. 2:för att jag har din tröja. 3:för att jag är trött som en "gnu". Ja HAHAHAHA.

big deal. Skolavslutning imorn. Ska bjuda Lina på lunch. Sedan narnia. och julklappar+ett linne på myrorna, om min lön har hunnit komma....

Jag och Oa har varit ihop i 4 månader nu.
Jag älskar dig. (vi äger rlden)
(hahaha)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida