torsdag, februari 02, 2006

hey

J, om du bryr dig kan Du ringa Mig.

Idag är jag på überhumör än så länge. Klockan är nio, jag har redan hunnit; gått upp och joggat 8 km + gått en, duschat, ätit gröt+alla mina tillskott, torkat håret, läst tidningen och stretchat. (ELLER HUR DET STAVAS).

Idag ska jag
1: Gå till skolan
2: ha basgruppsmöte
3: Äta grönsakssoppa
4: Spela teater
5: Äta frukt
6: Läsa en bit i en bok som snart är slut. Jag köpte den just innan Oa dumpade mig, på baksidan står det "den här boken är din bästa vän till sista sidan", undrar vad jag ska göra när den är slut..? Läsa om den.....?
7: Inte inte inte lipa i skolan, vid det här laget borde mina klasskamrater vara jävligt trötta på det (fast dom är bäst som orkar).
8: Inte älta, glömma helvetet idag och skratta mycket.
9: Inte ta en huvudvärkstablett eftersom jag har ont i huvudet.
10: Ha bodypump i 1½ timme, från halv sex till klockan sju. Sedan duscha+ äta något med sojamjöl i.
11: Inte väga mig fler ggr.
12: skratta skratta SKRATTA.
13: Ringa Oa, Inte skrika "KUK KUK KUK KUK" i telefon och skrika som jag gjorde sist.
14:Gå igenom min lista på saker jag ska göra innan jag fyller sjutton och bestämma vilket jag ska göra närmaste veckan.
15: Sova minst åtta timmar.
16: Inte kolla på Oabilder och grina.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida