måndag, augusti 15, 2005

über alles

Jag står på KÖ PÅ QX. jag HATAR QX. Det är värdelöst. (I-landsproblem).
Andrea och hennes Jenny är är. Hon är trevlig. Jag har ätit tomatsoppa idag. den var god.

Jag har varit i kungälv och tittat i TRE timmar på när elin blev klippt. TRE TIMMAR. Sen köpte jag kakor för 40 spänn åt jocke (Hoppas hon är glad för det), jag smakade ett. Havrekex. Det var jättejättegott.

Snus är bättre än godis. Jockelockesockedocke fick betala för white. Kanske ska till lysekil imorgon, om jag får. GAHA. Och på onsdag ska jag till trollhättan, jag längtar.

Alltså, mitt liv är ganska slappt. Det känns som om jag har en buisy week nu fast jag bara har gjort några få saker, och det står "kanske" lite överallt. Jag är den sista i världen som kommer att bli utbränd. Jag skulle aldrig anställa mig själv om jag var arbetsgivare. Aldrig. Å andra sidan är jag bäst på att se ut som om jag gör nåt. Men jag är den lataste av dom lata, och ibland får jag dåligt samvete över det (men för det mesta stoppar jag bara in en snus och lutar mig tillbaka)

Men jag har ju iaf joggat. Och det är ju alltid bra. Men det är så bra när jag håller mig sysselsatt då slipper jag ordkräkas över att jag inte joggar, "jag borde jogga, jag gör ju inget". Imorn ska bli en jogg-fridag. skönt. Jätteskönt.

Jag måste baka bullar snart. Jättesnart. Bullar är faktiskt inte så gott. Eller jo. Men jag ger hellre bort dom, TVINGAR på folk mina über-vegobullar. Det är roligt att baka med..!

Elin är über i sitt nya hår. Skitfint.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida