lördag, augusti 13, 2005

bröst

Jag saknar Oa.

Jag har sprungit en mil på mindre än en timma. Det var årets prestation. Eller något. Det kändes bra i allafall. Fast mina tuttar är ju förjävliga. Det är så jävla orättvist. Dom hoppade, och alla småtuttade som sprang förbi gjorde mig ledsen. Men jag kunde ju springa iaf. En gång såg jag på extrememakeover (nej jag har misärtv, som oa säger, alltså innehar vi bara tre kanaler. Så jag såg det hos alice, en gång) och då var det en brud som gått ner i vikt och hennes tuttar va skitstora och hängde ner nästan till fittan. Ja det låter vulgärt att säga så, men det var p r e c i s så det var. Och jag har ju gått ner minst fyra kg. Ska gå ner typ.. fem till. Och då kommr jag kanske också se ut så :o HAHAHA. jaja..

sitter hos alice med en snus. Och jag mår så jävla bra. Allt går ju bra idag. Och förhoppningsvis imorgon. Och dagen efter det, och veckan efter det.

Jag är ju stora damen nu (nej inte bara bokstavligt), mentalt med. wow.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida