torsdag, augusti 18, 2005

Panachehelvetet.

500 kr rakt åt helvete. Det var ju jävligt onödigt. Jävla piss-panache. Min näsa är det fulaste som finns. Funderar på att skippa skolan imorn. Jag ser verkligen förjävlig ut. Sedan när jag satt på spårvagnen hem, tänkte jag på alla andra äckliga defekter, vikten, brösten, rynkan mellan ögonbrynen, fräknarna, hårfärgen, allt.

Och det var väldigt jobbigt och miserabelt. Jag var ju tvungen att jogga när jag kom hem, sedan gick jag 4 km med. Det kändes lite bättre efteråt. Jag åt start till frukost. Det tänker jag på fortfarande. sockersockersocker. Det känns inte bra. Glass igår. Jättegott. Men man ska inte äta socker varje dag. Inte jag i alla fall.

Män tar plats. Inte bara i politiken, eller i byggbranchen. Rent bokstavligt går dom i BREDD. Dom sitter jättefult, sådär tufft med ena foten vilande över det andra knät. Det tar jättemycket plats och är inte ens bekvämt. Jag har börjat sitta så nu, för att jag också vill ta plats. Går i bredd gör jag ju redan :D HAHA, i BREDD.

Jag säger inte att jag är tjock för att människor ska säga emot. Jag diggar självdistans, så när alice skriker FETTO med nasal röst är det skitkul.

Linda har skrivit tusen neggo-grejer om vittra-skolan läs det. Allting stämmer. fast lite tvärtom. Man kan gå till skolan vid tolv och ingen märker att man varit borta. Jag undrar om jag kommer sakna det. En månad sa jag "jag har mens" i princip varje dag, och fick gå hem. Ingen har någon koll. Och barn är jävliga. Barn i de äldre åldrarna tar inget ansvar, om dom måste.

Jag har mens. Det enda positiva. Första gången på tre månader, den kom igår. Det känns über. Fast det är bra att den är så kortvarig. Imorn är den over and gone.

Jag tycker om Oa. Jättemycket.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida