söndag, september 25, 2005

igen

DEN JÄVELN. Hon får det att handla om mig och mat, ISTÄLLET FÖR OM HENNES JÄVLA SVEK EMOT MIG. fan vad manipulativ du är. FAN VAD MANIPULATIV DU ÄR.

Jag skriver inte så här elakt egentligen. Aldrig. Men nu gör jag det. För jag har genomskådat dig sanne, idag såg jag din fasad och det som fanns under var inte så vackert, kan du inte berätta det för mina klasskamrater, din jävla hjälpsamma attityd, din förmåga att få dig själv att glänsa och mig att känna mig sjuk i huvudet. snälla, eller så kan du ju berätta om hur hemsk jag var när jag var fyllda femton, hur jävlig jag var? för det brukar ju komma upp, haha, sen när vi är tjugofem kan du väl fortsätta berätta det?

SNÄLLA sanne keep up the good work och fräls världen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida