söndag, september 25, 2005

Jävla fitta

"Sanne säger:dom märkte att du inte käkar, vi pratade om det. å så frågade liza när det började å varför det har blivit så? så sa jag att det är rätt nytt men att du joggat mycket väldigt länge. å så berättade vi om teckningen du ritat på dig å oa. å så sa vi något om att du vill ha mindre bröst å att du kanske tror att det här hjälper"

ÄR HON HELT JÄVLA SINNESSJUK? JÄVLA FITTA HON KAN DÖ. jag har aldrig varit så här jävla heligt förbannad på någon.

DET VAR DOM SOM TOG UPP DET. SANNE. Hon sa att alice gjorde det med. Jag vet inte. FAN JÄVLA SKITALLTING INTE KONSTIGT ATT JAG LIDER AV PARANOIA, SNÄLLA SKRIV EN LÖPSEDEL MED MIG SNÄLLA SÄTT UPP DEN I SKOLAN. JAG HATAR ER. dödödödö.

VAD FAN HADE NI TÄNKT ER ATT JAG SKULLE GÖRA NU DÅ? vara en utsatt jävel från första jävla början jag behöver ingens medlidande och jag behöver inte erat jävla skitsnack jag har aldrig känt mig så jävla förnedrad i mitt liv.

Din manipulative fan, hur får du mig att känna mig som om jag ÖVERDRIVER eller som att (citat du:)inte har något att vara arg över, som om jag ÄR DEN DÅLIGA. HUR FAN FUNKAR DU? NI? Jag blir helt jävla snurrig och överbelastad. Och ni får hata mig hur mycket ni vill TACk. jag behöver inte eran jävla skit. Jag pallar inte med det här mer.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida