tisdag, november 08, 2005

Det har hänt något med mig och min kropp och jag har fått tvångstankar.
Det är så jävla obehagligt. Vad bottnar det här i? hur började det?.

1:Jag måste äta e x a k t var tredje timma. Vilket innebär: Går upp apatidigt somvanligt och går 1½timma innan frukost. 06.00-frukost. 09.00-äpple 12.00-lunch. 15.00-äpple. 18.00.middag. Och runt niotiden grönt te. Alltså Jag Vet Att Jag Inbillar Mig. Jag är livrädd för att gå och vara hungrig länge. Nu när hungerkänslorna infinner sig så är jag bara jätterädd. Tänk om jag äter mycket på kvällen om jag inte äter var tredje timma på dan? Nej det här är bara omöjligt rakt igenom. Psykolog?

2:Jag måste träna två dagar, sedan en dags vila. sen två dagar sedan en dags vila. Och det schemat rubbas hela jävla tiden. Kommit på att jag inte kan träna på lördan, och inte på söndan. Alltså två dagars vila. Har tränat idag, ska träna imorn, sedan på torsdag+att vi har idrott på fredag Alltså kan jag likagärna långjogga på eftermiddagen då.

Det konstiga med allt det här är att: Tada. Jag håller vikten. Jag har pendlat några hekton neråt men det verkar som om detta är lagom. Eller. Om jag tränade som medelsvensson hade jag säkerligen inte kunnat äta de mängderna av mat jag käkar. Å andra sidan gillar jag mat - Det är värt att svettas bort 5 mil i veckan och timtal av morgonpromenader i mörkret med david Bowie som enda sällskap.

Idag pratade vi om homosexualitet på sexualkunskapen. Fem minuter in i samtalen var det plötsligt djursex vi pratade om. Jag hade massa saker att säga men det hann jag inte. Homosexuella är bara bögar i mångas ögon. Det är gulligt med bögar right? Kärlek är gulligt. (jag är inte gullig bara flata) <3

Ja och sedan sa en i min klass på mattelektionen till mig (vi kan kalla henne K): "Ebba det är ju bra för dig att vara lesbisk du har ju värsta inblicken i privacy för tjejer". Jag vet inte vad hon menade men jag antar att hon menade något i stil med att jag kan stå och flukta på näcktjejer i omklädningsrummet om jag vill. Jag har hört dylika saker förut och blev inte sårad. Bara trött.
(för jag är inte mer pervo än någon annan och jag vill inte kolla på tuttar i omklädningsrummet för Oa duger väldigt fint som det är för mig tack.)

Sedan sa en annan person i min årskurs till mig idag "blev du inte sårad när vi pratade om bröst på sexualkunskapen dina är ju helt enorma". Då blev jag sårad. Röd i ansiktet och jag ville bara gråta, springa in på toa och skära av mig mina äckliga fettotuttar. DOm ska väck och jag hatar att ha dom på mig för folk kommenterar hela tiden och jag måste skyla över det och prata väldigt avslappnat om mina bröst fast jag blir spänd och när hon sa det där om att dom var enorma sa jag "jag vet det är jättehemskt". Men jag ville bara springa därifrån med mitt röda ansikte. Fuck it.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida