fredag, november 04, 2005

min vikt.

Jag har vägt 53 i många veckor nu, jag går inte ner (för att jag gillar mat). Jag går inte upp (för att jag joggar ett flertal mil i veckan och tränar vilt). Jag hade aldrig kunnat käka som jag gör nu om jag inte gjort av med så många kcals genom löpning. Idag ska jag t.ex äta vegankladdkaka med sanne och jag har ätit gröt till frukost och jag ska äta pasta med mor/far/lillebror ikväll. Det kommer ju bli uppåt 1800-2000 iaf säkert. Och jag joggade igår och jag ska jogga idag och ajg ska jogga imorn och gymma men på söndag ska jag inte röra en tå ens.

Hittade gamla kläder jag ska börja använda igen. Vill ha nya jeans. Ska käka kladdis nu. om en halvtimma typ.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida