onsdag, november 02, 2005

This is for you JL-SNOBB

Jag umgicks med sanne idag. Hon hade sett Andersäcklet på stan innan tydligen. För alla som inte visste det kan jag kläcka ur mig mitt livs misstag; Heteroknullet för över ett år sedan. Ja. Det är för sorgligt. Mitt livs första - och mitt livs sista. Jag var full som det drägg jag var, han var också berusad, men inte lika mycket. Vi hade sex, jag minns inte ens hur det började. Jaja, wtf. Jag grät, det gjorde ont. Eftersom jag inte är straight, bi eller något dylikt gjorde det bara ont. Det blöddeblöddeblödde och ångesten efter den lilla episoden lever jag fortfarande med. Jaja, skitsamma. Efter det har han (tydligen) gått runt till ganska många och berättat vilken trång jävla flata jag är and so on (alltså vi pratar ända sen dess. typ.. 14 månader iaf). Det bekommer mig inte överdrivet mycket eftersom han är så ful och tråkig. Han var drägg på den tiden. Nu är han JL-snobb. Och sanne träffade honom alltså på stan. Han skrek "öh sanne kom hit". Hon gick till honom. Han stod med en snobbkompis som sa "eh hur känner ni varandra då?". Sanne sa "det ska vi inte gå in på" varpå Äcklet him self såklart förklarade "jag knullade hennes kompis, en jävligt trång flata, flatebba". Och jag skrattade lite när hon berättade för det gör ju inget längre. Det hade varit så oändligt mycket värre om jag vaknade upp nästa morgon och "gud vad skönt jag gillar nog killar". Äcklet var den som bekräftade något jag redan visste. Kük är inte min grej.

Jag vet inte hur många äcklet har knullat eftersom han är så jävla ful, men jag lider med er flickor (pojkar?). Han kan ju vara en osäker bög som måste övertyga sin omgivning med att prata om alla han knullat, alla "slynor" och "slampor" och jag vet inte vad för skit den jäveln sprider.

För alla som inte visste det så bodde han nog i vasaparken. Var ett drägg och hette anders, hade en ful jävla äcklig tuppkam och kramade folk bakifrån. Den där typen som gjorde min värld ful för att han visade mig hur ni var. Han gjorde att jag insåg hur äckliga ni Människor kan vara.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida