torsdag, november 10, 2005

Jag har tränat och ätit och sen har ajg inte tid för mer.

Jag har gått nästan 2 h idag. Sedan har jag joggat 1 h (mil) sen har jag styrketränat jättelänge. Jag har ätit gröt med lingonsylt till frukost. Storgigantes portion müsli+sojamjölk+frukt till lunch, en grov macka till mellanmål och massa pasta med sås till middag, efter milen. Nyss tog jag en bulle. men jag tuggade bara och spottade ut. Jag behövde ju inte den dära vegobullen, blev bara lite sugen. Jaja den gick ju inte ner iaf. (bespara mig alla kcals gud).

Jag har gjort av med runt 800 kcals idag. Kanske lite mer. inte mer än 1000 iaf. 900 förmodligen. Och jag har ätit 1900 kcals,
frukost:(mkt)Gröt med sojamjölk och lingonsylt.
Lunch:1½dl sojamjölk, mycket müsli, ett halvt äpple, en banan
mellanmål: 1 grovt bröd med vegosmör.(+kaffe)
middag: 100 gram pasta, morotsås (en morot, en halv lök, vatten, buljong, peppar)+sallad

nördmotion: runt 2 h innan frukost. Jogg en mil. styrka i ben=20 minuter. armstyrka=10 minuter. Magen=8 min. Stretching=30 minuter.

Jag äter jättemycket och alltså seriöst. folk måste verkligen tycka att jag vräker i mig. typ i skolan. Skärpning på mig.

(jag har inte diciplinen kvar)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida