måndag, november 14, 2005

Today folks.

Hahahahah. Sanne sa att jag alltid var sur idag. Hon ställde till värsta scenen vid bordet i matsalen. Här får du din cred sanne; jag började. Jag sa "sluta ironisera över min mat". Hon såg ut som ett åskmoln och blev jätteupprörd. Sedan bad jag henne sluta vara sur och hon sa "Du är ALLTID sur ebba, Det är DU som ALLTID ÄR SUR EBBA". Det blev helt tyst kring bordet och jag blev nästan full i skratt när hon gått (just när liza och angelica reste på sig följde sanne efter - såklart). Sanne säger så spännande saker ibland, när vi var på spelning i lördags så frågade jag "dricker du cola sanne?" (hon höll i en coca cola). Jag frågade eftersom hon polisade runt jocke för ett tag sen. Hon sa "ja". Jag sa "jaha, är du vegan än då?" Hon svarade (skratta snälla skratta): "Nä då skulle jag inte dricka coca cola ju". Och jag (höll andan för att inte KISSA PÅ MIG AV SKRATT); "Jaha, är det nåt animaliskt i coca cola eller vad?". Hon gav nåt jätteroligt diffust svar typ "nä man kan inte försvara det om man är vegan"-i stuk med det. Hahaha. kan du ´försvara det när du är vegetarian då sanne? Haha. kul. ju. Jag och oa skrattade lite åt hennes resonemang natten där.

Sanne har inte rätt. (Snälla Sanne blogga om det här)

Jag saknar Oa så att jag går sönder

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida