fredag, december 23, 2005

Dagen före.

Dagen före julafton.
(en klassiker yes indeed). Jag har så ont i magen.

Jag har tränat med min syster idag+ gått en ganska ok bit imorse (I am such a looser)
Jag har varit med Oa (jag fallerfallerFALLER för dig älskling). Vi har glott på två american HighSchoolfilmer och ätit choklad, pussats, pratat, JAG ÄLSKAR DIG.

Imorgon som sagt. Julafton.
Oj.
tusen julklappar ska slås in, imorgon hinns ingen träning. Och det är synd.
Med tanke på all mat man måste trycka i sig.
(vem har sagt att man måste?), Ingen.

Igår var jag och Oa på systerysters nya jobb. Café Bruno. Jättefint, überlitet. Sedan gick vi till vaniljcafét och drack te med Isa, Malin och Maja. Trävligt värre^^ Sedan åkte vi till ica med min syster, hon köpte tobak och choklad. Sedan åkte vi hem, filmerna som sagt, sedan pratade vi och någon gång på morgonen somnade vi, jag vaknade klockan kvart över fem, gick upp, gick till klockan sju, sedan gjorde jag gröt. Vi kollade på julkalendern. Oa åt inget (aldrig på morgonen). Jag åt mkt. heh. Sedan åkte jag och Oa till stan, träffade hennes mormor och morfar. trevligaa. Sedan köpte jag julklappar med syster, sedan åkte vi hem, gick till gymmet, hon rökte, vi åt, jag började städa. Nu sitter jag här.

Två timmar till helvetet börjar detta året då.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida