fredag, februari 10, 2006

allting.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!
JA, Jessica. Helt utan anledning hatar jag dig. Jag kanske inte "har rätt" att hata dig eller något sådant. Jaja, så är det i allafall. Du är skum. (och oj vad elak jag är för att jag angriper någon känslig punkt. typ att du är VUXEN. Ja lilla gumman det är du. Eller att du gillar hello kitty "jag är stolt över det"). pussspussssss

Jag är trött som fan och har dåligt samvete över att jag inte kan träna. Det känns viktigt men jag orkar inte. Min mamma är så underbar. Hon är snäll och gör kamomillte åt mig varje kväll, när jag börjar lipa.

Malin ringde förut. Det var trevligt att prata med henne. Jag måste ringa isa ikväll. Jag har inte orkat prata med någon på en vecka. Fast jag pratade med Hanna igår i några minuter. Hon är så bra hanna. Jag saknar henne och Henrietta, och Lina och Stina. Dom var så snälla mot mig innan jag åkte hem förra torsdagen.

Nu har jag varit innanför fyra väggar i åtta dagar. Jag kvävs snart. Jag kommer inte få jogga på flera veckor, mamma kommer inte låta mig. Och jag längtar efter det. Gud vad nördigt. Måste köpa nya träningsskor. Jag ska lägga så sinnessjukt mycket pengar på dom.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida