lördag, februari 18, 2006

idag.

Träffade Jocke idag vid lunchtid. Vi drack latte. (Läs jag). Hon drack ingen. Åt bara lite skum ju.. Hm.. Vi pratade ett tag. Jag älskar jocke, hon är über. Oa ringde hennes mobil när vi satt där. Allt kändes knepigt. Hon skulle till den vuxna i vänersborg. Nej INGA ELAKA TANKAR. Jag menar Jessica. Hm. jag är så jävla omogen. skärp till mig nu.

Oa sa att hon saknade mig. Jag sa att jag saknar henne. För det gör jag. Fast jag försöker förtränga det och bara skratta hela jävla tiden. Fejkat metallskratt.

Undrar om jag fick skriva att hon saknar mig här. Undrar om det är hemligt. Undrar om det ens är sant..?

Efter jag träffade jocke såg jag på bio med malin. Walk the Line. Skitbra. Sedan gick jag hem på skyhöga klackar. Jag gick hela vägen fast fötterna värkte.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida