fredag, augusti 19, 2005

Billigt snus

Jag hängde med några communistas i min storlek idag - fast smalare, max 40 kg hela bunten. Dom var trevliga. Pygmeér. Jag skickade ut bögen(irwin) att köpa snus, han sa "visst, men du jag är hemma vid ett, du får de då, vilket märke?" "general white!", okej då köper jag ängeral white då, sa han och sprang till spårvagnen i hastighet 60.

Oa kommer imorn O.o lite nervös, men det ordnar sig.
Jag har köpt kläder idag, det blev inga mondays, fast jag har gått ner en storlek, så var det inga fina. Mina lår är för stora för sånna jeans, to bad. Jag köpte ett par proggarbyxor på h&m istället, väldigt 70tal. Och en riktig "tillsammans"tröja på mansavdelningen, skitfin. Sen köpte jag en grön sak med glitter-ränder och gigantes krage. Skitfin. Nu har jag noll kronor kvar.

Min mage är stor, och jag klagar allt som oftast (hela tiden). Egocentriskt right? Men jag orkar inte bry mig. Ska jogga imorn. Innan jag träffar Oa. Jag ska upp och jogga vid.. 9.. Sen måste jag byta lakan med, och dammsuga lite, kanske städa lite mer. Herregud. Oa ska sova hos mig imorgon. Jag vill bara inte verka som en pervers typ som har nån baktanke eller så. Believe me, I am not.

Jocke och Alice kommer snart, vid 10 sa dom. Vågar jag hoppas på punktlighet?
Hehe, jaja.

LÄS DET HÄR: BILLIGT SNUS: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,687558,00.html
woho. Jag måste ha billigt snus, Gud vad underbart. Kan inte general också PRESSA SINA SVINPRISER? Jag är manisk. Noll nikotin sen imorse, en äcklig ettansnus. Helt värdelös. Skitäcklig. General white, eller det där billiga (skitmärket?). Varför är jag sån här? Typ samma som att jag köper felix ketchup istället för icas, fast den är 10 spänn billigare eller så. Alphro-sojamjölken istället för icas havremjölk fast den är dubbelt så dyr och inte human.

Jag är bara sån.
Hehe. Hehe. Hehe.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida