söndag, augusti 21, 2005

Maniskt

Vad var det? En kvart sen jag bloggade sist. Jag är en sån nörd
bloggnörden

Jag har tråkigt. Min mamma sa att jag magrat. Vilket uttryck. magrat, vadå, det låter ju som vid sekelskiftet. Men tack mamma. You made my day..
(nej det gjorde Oa)

Min femme/gröna/stickade/enourmes krage-tröja känns bra. Väldigt mycket "Hej jag går natur på samskolan".

Oj hopps. Skola imorgon. Nej tack. Jag ska inte sjukanmäla mig på flera veckor hade jag tänkt mig. Det känns inte nödvändigt.

Doktor Kosmos, den analkande sticky-spelningen kryper närmare. Jag måste gå, förstår ni inte det? Linda bloggar om ikeaöverdrag, två timmar senare blir hon kontaktad av företaget som vill ge henne gratis. Varför kan inte mitt liv lösas så enkelt. Mejla mig Kosmos, skriv att jag hemskt gärna får komma fast jag inte är fyllda sjutton simpla år än. Ja tack. Jag kommer. Trust me, I´ll be there for you. SNÄLLA.

(Nej vår revolution kommer höras som tusen små dunsar mot din dörrmatta)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida