tisdag, augusti 30, 2005

skruf ist eine wonderbar snüs

Min första dosa skruf, det smakar inte jättegott, luktar ännu äckligare, rinner lite, men Hallå. SKRUF. hur coolt är inte det? (det är bara jag som tycker det). Men dom har starka med. skruf stark portion. 35% mer nikotin än i vanliga. Jag har lärt mig mkt idag. Jag och alice, pratade om snus, verkligen FORSKADE om snus i eftermiddags, satt och beundrade DESIGNEN på skrufdosorna, skrockade över nikotinhalten i rocker, äcklades av förnimmelsen av ettansnus, chockades av de nya billiga dosorna, ja. helt enkelt beundrade.
(skruf är bara snyggast i världen).

Jag saknar Oa galet mycket. Så klart. Mina skolkamrater led med mig i dag, de timmarna jag pratade om hur jag glömt rosen led dom också.. heh.. Pratade med bögen från rs idag, sa att jag inte hade tid. VILKEN BLICK JAG FICK.- jävla rs. Jag ogillar dom skarpt.

Går en timma innan frukost varje dag. Man blir verkligen glad resten av dan då, wonderbar. Eller nja. Jag tvingar mig själv. Jag verkligen Sliter upp mig själv ur sängen sex på morgonen och tvingar ut mig. Jag har tränat bra idag. Jag kommer ha träningsverk imorn. Gött. jag äter jättebra, jättenyttigt, och jättemycket!:) jag är tjock, jag vet ju det, jag ser på mig i spegeln och nej det ser inte så vackert ut men jag försöker ju göra något åt det.

Jävla michelle, man säger inte sånt bara. GRAH. man kommenterar inte människors tuttar. fuck it.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida