onsdag, augusti 24, 2005

hos alice

Hos alice. Jag läste en saga alice skrivit i tvåan om hunden mattí, HAHAH, den var fin den. Och Alice har spelat och sjungit - über som vanligt. Knullmusik!

Var hos Oa, eller ja, var med oa, i trollhättan idag. Oa du är det finaste som finns..! Jag blir helt pirrig och varm och glad och KÄR av dig. vansinnigt kär. vansinnigt, det låter inte som ett mentalt ord, för mig är vansinnig inget sådant där "vansinnigt" som i GALEN.. som sagt. vansinnigt kär.

Lyssnar på doktor kosmos (som vanligt), och jag mår skitbra. Snusen sitter där den ska, jag har en f l i c k v ä n, alice läser saga, förvisso är jag fortfarande tjokkis, men just nu är det ingen stor grej, inte just nu.

Alice läser med inlevelse, sagan från trean. Den är jättelång..... Hon gör RÖRELSER till.

Jahaja. Jag saknar Oa.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida