måndag, augusti 29, 2005

skruf ünt glömda rosen..

Lipen.. där kom den. jag glömde den finaste rosen i världen på tåget. hur kunde jag?? HUR? så jävla typiskt mig. Hur lyckas jag??

Jag saknar Oa, oa och hennes band är mina nya idoler. skitbra!

Jag ska börja snusa skruf. Helt enkelt, är inte det namnet bara?? bäst?? egentligen så har det varit så mkt diskussioner om vad man ska kalla kvinnans kön. Fitta, mutta, mus, vagina, och gud förbjude SNIPPA (vadå snopp som femeninum eller=??). jaja, ska inte snöa in mig. MEN VADÅ, VARFÖR INTE SKRUF LIX? skrufen, you name it. det var bra det..

Jag har fått b-vitamintabletter av sanne, bra att ha. Jätte. Alice är sjuk. det är synd om henne.. fy. synd att dt inte är tråkigt i skolan än, så att jag kan med att sjukanmäla mig?.
(nej sånt sysslar jag inte med).

Jag är helt galet kär, über. Och Oa är ju det finaste som finns. Jag iaktog henne från sidan där jag satt. Örat, pollissen som krullat sig sådär jättefint, stubben, nacken, den jättesnygga käklinjen som spände sig när dom spelade som hårdast, handen som vant förflyttade sig över gitarrhalsen, allting. Oa. (Hon spelar förresten bäst i världen)

Min mage är tjockast ever och tårar över rosen kommer rinna lite till.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida