söndag, september 25, 2005

manipulativ

Jag kan se det framför mig din manipulative fan. Hur du suckar rycker på axlarna och säger "asså jag har verkligen försökt. jag bryr mig ju om ebba, jag visar det men nu får hon liksom ta det själv. För jag har bara gjort mitt bästa" (det sista med bekymrat rynkad panna) "Jag har verkligen försökt och hon fattar inte det". TADÁ nu har du fått ett MANUS OCKSÅ SANNE, VAD FINT VAD BRA? HAHA precis sådär.

Hur fan är du funtad. jag såg igenom din jävla fasad idag. Den där som får dig att glänsa och mig att verka sinnessjuk. Din jävla attityd som ska verka så jävla sympatisk, ditt sätt att få mig att känna mig knäppt fungerande, lägga över det på mig.

"Du har inget att vara arg över ebba, vi bryr oss ju om dig". SÅDÄR GÖR HON ALLTID. pratar om SINA misstag I VI-FORM som om hela världen var med henne, eller flytta över problemlösningen till mig och vad jag tänker på istället för att TA UPP SITT EGET JÄVLA SVEK. du sviker mig och jag kommer aldrig förlåta dig.

Keep up the good work och fräls världen sanne. Det är din grej?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida