torsdag, oktober 13, 2005

fuckers.

Haha jocke, din blogg är ful. Din och din kompis blogg är jättetråkig. Okej jag skriver det bara för att du skrivit det om min. Fan vad pussy du är. Kommunicera mellan bloggar, fan vad fult. Vi träffas ju inte. Jag ser inte alice längre. Sanne pratar inte med mig, hon ville väl att allt skulle vara okej mellan oss så att det såg snyggt ut, inte för att det verkligen betyder ngt. Fuck you jocke. Din jävla bulimiker och eller anorektiker och eller ätstördätstördÄTSTÖRD person som vill få människor att må dåligt. Sluta med det.

"Men jag bara dissar mig själv och ingen annan och jag hatar mig mest av allt"- Och hon mår inte bra. BUP. Jag ska citera dig till dödendagar jocke, förstår du inte. Du har en given plats i min blogg, CONGRATULATIONS TO YOU FUCKER. Varför det är så? För att ingen läser min blogg. Starta en ny blogg som ingen känner till jocke, mitt HETASTE tips, då kan du dissa andra hur mkt du vill, utan konsekvenser, som om du inte redan gör det.

Lilla söta jocke, anledningen till att jag skriver om BARA Oa och vikt är för att det finns ingenting annat. Jag har inga skärsår att skriva om, jag gör inte mycket i skolan. Det finns bara två saker jag tänker på, dygnet runt. Det är vikt, det är Oa. Tyvärr. Läs inte min blogg. Sluta läsa min blogg om det stör dig.

Men du vet att du är smal och sluta ha den där fel skeva bilden av dig själv. Du är smal och helt jättebra som du är. fucker.

Skolfoto igår. Teaterklassen - utklädda. Jag var dragking - man, lisa var min hemmafru. Vi sågs inte så mycket men jag såg manlig ut.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida