tisdag, oktober 04, 2005

INTE NU
nej
nejnej

fan jävla skitallting.

och skolsystern sa "du kommer inte ha några kompisar kvar snart. Hur kul tror du det är att vara med viktfixerade?". Jag höll med. Jag nickade och höll med. Sedan sa hon "Du ser ju liten och smal ut, fast det är onödigt att säga, du tar säkert inte in det i detta läget ändå". Jag nickade inte. För vadå? Vilket läge? Läget, det helt surrealistiska då jag sitter med min mamma på vänster sida, och skolsystern mitt framför mig. Jag vände ut och in på allt som är jag i en timma. Allt allt allt. Eller är det läget då jag är 16 år och sitter på en mottagning i angered? Är det läget då jag är under tjugofem och du tycker det är onödigt att vara vegan? Vilket läge?

Gällde det flickvän med? Gjorde det det? Det där med att jag måste skärpa mig, annars lämnar alla mig. Gällde det oa?

Jocke. Snälla gör inte så en gång till. Jag skakade av gråt och du vet att jag är för pussy för att palla någonting. pussycat. Inte vek bara mesig. Inget likhetstecken. Blogga och dissa hur mkt du vill men det övriga utelämnar du tack. Jag hatar sånt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida