onsdag, september 28, 2005

tabasco

buljong, buljong my lovely. tabasco. tabasco tabasco. Mhm.

Jag älskar dig Oa och du får inte gå men du får inte låtsas heller, aldrig någonsin, eller nåt sånt. Jag älskar dig så mycket att du är det enda jag tänker på. Jag måste bli mer balanserad, mindre pussy, men älskling gör inte slut med mig.

Har tränat idag. Fan vad slö jag är. Orkar ingenting. Det duger inte, verkligen inte.

Jag läste någonstans att man ska utesluta salt för då blir magen inte svullen, då blir man smalare right?. Men buljong är ju det jag dricker liksom. nästan, nja inte riktigt då.

f: 25+30+10=65
l:0
em:20+15=35
m:60+15=75 (+tuggummin=10)
total:185

Min älskling spelar på M15, den 18 november. Det gör dyke alert med.

på tal om det: DOKTOR KOSMOS SPELAR NU I DENNA SEKUND PÅ STICKY. JÄVLAR VAD ORÄTTVIST.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida