tisdag, oktober 04, 2005

vill dig väl vännen lilla

"Okey tjejer, det är verkligen skitfint att ni har hittat varandra. Och nyförälskelse är verkligen wonderfull, men hur länge har ni vart ihop (tre veckor?)" Svar: väldigt snart två månader.

"och ni litar inte ens på varandra" Svar: Jo. Jag litar mest på Oa i hela världen. Du och A kanske borde göra detsamma..?

"Ni bloggar om varandra men ni pratar uppenbarligen inte överhuvudtaget." Svar: Pratar gör vi hela tiden. Vi pratar, har sex, tittar på film, öser kärlek och älskar varandra - Sånt som par gör du vet?

"GRATTIS EBBA, NU ÄR DU MED I MIN BLOGG. Du ville ha en diss - here you go"Svar: tack. Det tog ett jävla tag.

"Och neeeej, hur gärna ni än vill bråka så tänker jag inte bråka tillbaka."svar: Nej jag vet. Men jag förstår inte varför du inte ordnar upp dina egna problem istället för att skapa nya - för andra.

"Fortsätt ni att bygga upp eran lilla ogenomträngliga mur och var elak mot alla som vill er väl."Svar: JAG BLIR NÄSTAN RÖRD. vill er väl? Hur då vill er väl? Fuck you jocke. Vill er väl som i "lämna små frön av misstro"?

"Peace love and understanding till alla lebbar som bara krånglar till hela sitt liv."Svar: Jag kan inte komma på ett enda flatpar i hela jävla världen som har det så über som jag och Oa. var inte avundsjuk.

Ring mig sen så kan vi prata om hur väl vi vill varandra, right?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida