söndag, oktober 09, 2005

Jag älskar dig.
Jag älskar när du ler och hela du bara lyser, det kan vara små saker, som boko, eller elina, eller vad som helst. Men du när du ler är det vackraste som finns. Jag älskar dig när du är morgontrött, och omöjlig att väcka, jag älskar dig när jag håller om dig för att du behöver hållas om, eller när du håller om mig - för att jag behöver hållas om. Jag älskar att luta huvudet mot din axel, jag älskar att du inte skäms över mig, jag älskar att laga mat med dig, att städa ditt kök. Jag älskar dig när du skrattar åt något som inte är roligt, men din überhumor gör det mesta roligt, iallafall. Jag älskar dig när du slötittar på tv och äter makaroner. Jag älskar dig när du kysser mig och håller om mig. Jag älskar dig när du kan allting, och när du vet saker. Jag älskar dig för att du är så smart. Jag älskar dig för att du är vacker. Jag älskar dig för att du är du.

Lämna mig aldrig

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida