lördag, oktober 15, 2005

uppmaning, förmaning, förankring, ordkåt

Uppmaning 1: Jocke ta absolut i n t e bort bloggen. För allt smör i småland. Jag älskar att bli upprörd och irriterad över din blogg. über helt enkelt.

Uppmaning 2: Du är jättebra precis som du är, smal och tunn och snygg och skitbra, hela det här är SÅ patetiskt. Vi pratar ju inte så mycket (vi bloggar). Men skitsamma, om vi inte ses innan deras spelning, så vet du det. du är bra. ibland.

Jag gick upp åtta, gick nästan två timmar, åt äpple. Varit på biblioteket lånat högintelligensböcker, promenerat pyttelite till, druckit te. Jag var på våran filmhyrgrej, och där SÅLDE dom vissa filmer som inte hade blivit uthyrda tillräckligt för att det skulle löna sig. Jag köpte MONSTER. Det gjorde min dag. hallå varför har inte folk hyrt den?? det måste vara något misstag!!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida