fredag, oktober 14, 2005

revolucíon

revolucíon
Jag gör revolt och går och lägger mig klockan tio på en fredag. Jag älskar att sova. Om jag inte var tvungen att se paradise hotel varenda jävla dag hade jag gått och lagt mig tio. Jag är inte morgontrött. Jag går aldrig upp efter halv nio. vilken waste of lifetime.

Tjockfettoäckeldag. Jag är så tjock. Fan vad fort det gick. Måste träna massa imorgon. Jogga åttan. Om jag joggar åttan, går en timma innan frukost, styrketränar och yogar loss på gymmet, gör jag av med mkt då? Jag har ätit för mkt idag. Och jag har druckit läsk. l ä s k.

Jag har fan ingen karaktär nånstans. Jävla kük.

FUCKERS.

fikade med Oa, lisa idag. Han tobbe var med en kort stund. Jag älskar Oa mest i världen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida