måndag, september 26, 2005

nörd

Jag tänkte långblogga om sanne, tills jag kom på att jag faktiskt inte bryr mig ett piss. Så jag förkortar lite; Sanne, har du "få människor att känna sig värdelösa"-turné nu eller? Det verkar så, först mig, få mig att känna att JAG ska be om ursäkt till DIG. fuck it. Och haha, sen säger du till oa "du bryr dig inte om ebba, du trackar dom som bryr sig" Det var så jävla patetiskt sagt att jag gapskrattade. Om du hade behandlat mig som en normal jävla människa och inte nåt jävla psycho kanske vi kunde varit vänner. Jag hörde att du "var förbannad".

(jävlar vad gulligt)

Jag älskar dig oa, lyssna aldrig, aldrig, aldrig på sanne promise.

Wonderbar på teatern idag. Det var skoj. Jag mår bra. Helt jävla förträffligt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida