onsdag, november 16, 2005

idag

Idag vaknade jag hos farmor runt halv nio. Jag gick upp, borstade tänderna och klädde på mig. Min lilla farmor hade gjort havregrynsgröt till mig, den var extremt lös. Jag åt ganska mycket, sedan tog jag nån matsked äpplemos på. Och så ville jag smaka på hennes bröd. Jag ville inte ha brödet i magen, bara känna smaken, sådär som det kan vara. Jag smakade en halv skiva som jag spottade ut. Sen frågade jag farmor hur mycket gryn hon hade i gröten. 1 dl och lite till. Undrar hur många kcals till frukost då? 350? 300? någonstans därikring iaf. Sedan gick jag och sov en kvart sen sa jag hejdå till älskade farmor och gick till vagnen. Satt och läste, väl i skolan hade vi ett "workout"-pass med en kille som liknade en sköldpadda (värstaste biffen typ). Det var ett skitjobbigt pass faktiskt. En timme.

Sedan åt jag lunch. Jag äter långsammast i världen och alla får alltid sitta och vänta på mig. Det är pinsamt. Dessutom äter jag som en jävla elefant så det kan inte vara kul för dom. Att alltid behöva vänta en kvart extra. Hoho jaja. Jag åt mycket sallad idag, först. Brukar äta jättemycket sallad så att jag ska bli mätt i skolan. Jag äter nog kring 1 dl mat, ibland mer, ibland mindre. (idag: 450-500.)

Sedan hade vi en kort genomgång, sedan åkte jag hem. När jag kom hem så drack jag tre glas iskallt vatten, kissade, bytte bh, och t-shirt. Sedan tog jag på mig en mössa och gick ut och joggade i en timma. När jag kom hem åt 1/3 dl müsli och ½ dl sojamjölk + kaffe.(130) Sedan kom mamma hem. Jag kollade på king of queens, 70¨s show, will och grace, drack ett glas kallt vatten gick till gymmet, sprang på löpbandet 35 minuter, sedan tränade jag benen ganska länge +rygg, mage, biceps. Nörd.

Haha, när jag kom hem åt jag grönsaksoppa(300) + grov macka + 2 paprikaskivor. (180)

480+500+350+130=1460. mitt dagsbehov.
Har gått ner ett halvt kilo. Känns ok. fast det tar ju tid. sån jävla tid. Jag vet inte. Min mage har blivit fläskigare än förut. fläskigare än när jag var fet tillochmed. Mina lår har blivit stora, biffiga jävla stockar (av musklerna), mina vader ser ut som hercules (den teckande versionen) vader och mina bröst krymper ju inte precis. Jag har svullnat upp på något vis och det ser förjävla hemskt ut.

fuck it. Varför har jag så värdelös jävla kass diciplin för? Jag bara äter och äter och äter hela jävla tiden. Snälla någon lås in mig och kasta in ett par morötter om dagen tack.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida