torsdag, december 29, 2005

Doktor Kosmos

Så, vad har hänt?
Jag och Oa såg Doktor Kosmos igår. Det var stort. Större än störst faktiskt. Jag var ledsen först, för jag ville stå längst fram, liksom känna deras andetag nästan. Men det var alldeles jättetjockt och framme vid scenen trängdes ett antal långa, stora människor. Oa sa att jag skulle lita på henne för hon skulle fixa det åt mig. Hon höll mig runt magen och föste fram mig som om hon var min mur. Sedan Var vi plötsligt nästan längst fram. Hon fick massa slag i ryggen och folk trampade på hennes fötter men jag stod ganska bra där innanför. Sedan så kom långa jonas och drog undan en som stog längst fram och puttade in mig där. Jag skrek allt det bästa och när lesbian wannabe var kysste jag oa (couse we´re the lesbians actually)

Och lyckan var fullständig.
Min värld exploderade och allt var underbart, jag hoppade och en stor kille framför mig hoppade på mina fötter och slog Oa i ansiktet.
Jag träffade Hannes där, en som jag gick i mellanstadiet med, hans flickvän var extremt lik Laleh.

När stoppa valfriheten spelades satt jag på knä Scenen och jag kastade en slängkyss till Twiggy pop och hon kastade en slängkyss till mig. De spelade ganska länge och det är nog så lycka känns. När Antelåten spelades viskade Oa i mitt öra; Är du lycklig? Jag skrek att jag var det och kysste henne och jag har aldrig mått så bra som i just det ögonblicket.

Konserten tog slut och jag kastade mig upp på scenen och sprang runt och tog bandets vattenflaskor, tre stycken. (Nördigt eller så?) Vi gick ut och satte oss, på trappan där det var avspärrat och skyltat "endast personal". Vi satt och jag var glad och vem stod inte på nästa trappavsatts? Twiggy pop. Oa viskade "Visa linnet ebba". Jag skrek "TWIGGY" och vände mig om, drog upp tröjan och visade henne ryggen (ebba <3>). Jag såg inte hennes reaktion eftersom näsan pekade åt andra hållet men oa sa att hon skrattade lite. Sedan händer det ofattbara. Twiggy pop går ner för trappan till oss och jag kramar henne, säger att dom är jättebra och fnissar fult och säger "hehe, jag tog era vattenflaskor hehe". (som nån stalker eller så). Hon säger tack och har en söndrig mobil, hon säger att det är fel på displayen och att hon ska ringa en kompis. Vi står och hon pillar med sin mobil, jag tittar på Oa och jag försöker komma på något jättesmart att säga. (Men det gör jag inte).

Hon går därifrån och jag säger i lite halvhög falsett att "du är jättebra". Knäna darrar och Jag kramar oa, Vi köper en doktor kosmoströja, och någon shysst snubbe skjuter till 20 spänn som fattas. Vi går och jag är i extas.

Min älskling behandlar mig som en prinsessa och hon var med mig för att se Doktorn, Twiggy och dom andra, det var nog det största, förutom att jag har henne.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida