söndag, januari 01, 2006

hmpf

Jahaja. Så har jag pajjat hälarna igen. (you go ebba). Jag kan likagärna amputera fötterna direkt. Kroppsångest i kombination med nyår+ ingen motion ALLS (inte ens en promenad) för att jag förstört fötterna = HEMSK ÅNGEST. jag kommer gå upp minst ett kilo och jag blir så ledsen av det. Ändå äter jag mycket. (det är gott). HAHAHAHAHA. att jag inte bara kan.. diciplin?

Jag kommer inte få åka till Oa imorgon, och mina fötter gör ont och jag är rastlös. Får man ens äta om man inte går utanför dörrn? Har aldrig känt mig latare. Jag blir så fruktansvärt elak och irriterad när jag inte får jogga. Sådär "allt är andrasfel"-humör. blöööö

Jag saknar Oa så j***a mycket. Hon är på bio nu tror jag. Skickade ett sms förut, men hon svarade inte.
Ring hem när du läser det här baby.

(JAG ÄLSKAR DIG)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida