torsdag, april 27, 2006

yäs.

Klockan är sju, det är fredag. Morgon. Idrott idag. Hoppas det är utegrejs. Jag är värdelös på skolgympan, springer runt som ett konstigt mähä och åstadkommer ingenting, presterar ingenting. Det jag kan är att springa själv i skogen. Ensam, och möjligtvis lyfta tyngder då. Allt som heter lagsport och redskap gör mig illamående. Men jag är en fin människa i allafall. sådetså.

Idag ska jag springa när jag kommer hem. Vi slutar tolv så det är bra. Vi var hos skolläkaren igår, jag och mamma. Hon sa att jag inte skulle springa långdistans innan mensen kom tillbaka. Och att jag ska äta lakto-ovo-vegetariskt om den inte kommit tillbaka i mitten av sommaren.

Jag längtar efter dig min röda lilla vän.. moahahaha. Kom tillbaka!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida