fredag, november 18, 2005

idag.

glokväll. (jag älskar glokvällar). Jag bytte om till pyjamas vid sex, gristofflorna där dom ska. Känns som om jag har pyjamasparty med mig själv ungefär. Kul. ahahahaha.

Jag vaknade utvilad vid halv sju i alices brors säng idag. Somnade innan halv elva. Asskön säng. Stureplan låg på en hylla. (För alla som inte vet vad stureplan är -nya magasinet för de invigda). Jag vaknade, gick till olskroken och tog vagnen därifrån till skolan. Åt grov ´macka med 1 msk hommous på(300). väl i skolan så hade vi idrott. jobbigt. basket och något hurtigt jympapass. Men jag blev svettig, det var jobbigt. Något måste jag bränt. 1 h och 10 minuter. Sedan åt jag ett fiberknäckebröd jag snattat hos alice.(50) Sedan hade vi teater, Lena berättade om scenöppningar. Sedan var det lunch. Mycket mycket sallad först. Stor tallrik. Sedan tog jag med mig två knäckemackor (40+40=80) och tre msk hommous(40x3=120) och åt i verkstan. Sen skulle vi ha föreläsning men den var inställd, jag åkte hem, drack massa vatten gick till gymmet joggade 9 km, styrketränade i en timme, stretchade, gick hem, åt; 60 gram potatis=80. Och en grönsaksbiff i grovt hamburgebröd=320 och sallad=80.
(50+300+80+120+480=1030. Låg dag. förrhållandevis. Nu ska jag ta ett äpple :)

Sen kollade jag på min nördtv:D sedan ringde malin och ställde in fika. Och nu sitter jag här. Klockan är åtta. IDOL. ahhahaa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida