söndag, oktober 29, 2006

lov.

Ja, söndag it is indeed..
Och lov.

Träffade alice igår, så länge sen. Det var trevligt. Hon luktade alice, och snus, och rök. Sådär som alice gör. Vi drack kaffe och pratade chicks.

Jag har alltidalltidalltid trott att gå upp i vikt är en enkel deal. Mat ist eine über-företeélse liksom? men icke, om man känner sig tvungen att äta mängder mat för en matsäck som inte passar är det bara äckligt. Då blir maten jobbigare och jobbigare och allt känns enklare genom att bara strunta i den.

Men nu har jag brottom upp. Det syns knappt att jag gått ner nu, säkert bara vätska och muskler jag har tappat det senaste, men nu vill jag bara UPPÅT.
tror jag.

Trots det så:
*är jag redan nervös för jul, hur sjutton ska det gå med all mat och all släkt och farmor som kallar mig för "benrangel" (shysst eller hur) moahahaha.
*är jag nervös för att åka till köpenhamn om tre veckor (hälsa på bigsis.) och bli gödd av mat i tre hela dagar.
*är jag nervös över att tillbringa fyra dar med min kusin, och äta mat jag inte är van vid (ute varje dag typ), äta mat vid andra tider - oftare än vad jag brukar, äta varm måltid inte bara en gång utan två gånger.

Fan jag har faktiskt intressantare grejs att tänka på.
Jag läser massa nu, det känns bra, iofs läser jag bara skitböcker samt böcker ja redan har läst - men vadfan, är man kritisk mot allt som är nytt och okänt så är man.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida