tisdag, juli 11, 2006

sommar

Länge sen, som vanligt.

Okej: Har inte kunnat löpträna på JÄTTELÄNGE nu, eftersom jag har fått en knäskada, smart - väldigt smart. Har simmat en hel del samt cyklat motionscykel i timmar och promenerat. Styrketräning och yoga har det också blivit. Men det saknas nåt, skatås och tidiga springmornar saknas. Ensam mil efter mil och härlig fuktig morgonluft i lungorna, det saknas. Och det efterlämnar liksom ett tomrum som hur gärna jag än vill och hur mkt jag än "tränar" annat så kan det det inte fylla det syfte mina löpturer fyllde. (vad för syfte?). GAH. Har ändå gått ner nått kilo, kanske bara inte känt mig så motiverad att äta ordentligt när jag inte löptränat, förmodligen. Svaga små "varför"-känslor infinner sig ibland när jag har gjort lunch eller middag.

Själv hemma, på fredag eller lördag åker syrran och jag blir själv. Ska jobba lite nu i veckan och sola, satsar inte på att bli i närheten av brun, bara mindre likblek. I nästa vecka nån gång kommer förhoppningsvis Henrietta :)

Snart kommer alice, jag har hyrt fem kassa videofilmer och hon har köpt sushi. Jag har ätit sushi två gånger nu, några bitar med LAX tillochmed (!!!). Det var inte äckligt bör tilläggas. Fick überdåligt samvete precis efteråt men det la sig lite sen. Det var ändå ett löfte till min snälla mamma ju, vet inte om hon tror att sushi ska hjälpa min mens tillbaka, vet inte om jag tror det. Men jag önskar att den kom snart, hm..

Imorgon ska jag och min syster cykla till saltholmen och bada och sola och äta matsäck.... Sen ska jag gå på yoga på kvällen :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida