onsdag, september 06, 2006

blä

Jag är sjuk. Jag har ont i halsen, snor överallt. Huvudet dunkar och jag har tusen saker jag borde ta tag i. Mejla eller ringa Krüger om att jag ska till skolläkarn imorn. Vågar inte. Skriva klart debattartikeln om centern. Byta lakan. Läsa körteorin.. NEJ FY. Jag bara skjuter och skjuter på körkortsgrejset, borde övningsköra mer, borde bry mig mer, jag är ju helt bortskämd, mina föräldrar betalar ju hela åt mig, borde vara JÄTTEmotviverad! Min storasyster har tagit typ 40-50 körlektioner och mamma och pappa har betalat allt, jag borde ta tag i mig lite, motivera mig.

Hemma själv idag. ska se en marilyn-monroe-film sen, borde ha gjort massa grejer innan dess med.

Borde gå till banken med, och få mitt kontonummer, som jag inte har (!), dumt.. hah. Det är typ.. 100 meter till banken jag kommer säkert svimma på vägen (buhuhuhu). BLÄ
Det känns som att jag ska svimma om jag reser på mig idag. Förkylningens fel såklart.. Blä. Snoret blockerar säkert någon viktig väg till hjärnan, seg och ofokuserad är jag. seg.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida