fredag, juni 23, 2006

hoho

Glad midsommar på mig <3 Alla dagar med afton på slutet är hemska.
Julafton
Midsommarafton
Valborgsmässoafton

Listan kan göras längre.

Ont i halsen idag, i svalget. Stackars lilla mig. Hehe

Jag ska cykla till stan snart och köpa nåt. I förrgår åt jag vegansk sushi. Jättegott! sushiris i sjögräs eller vad detär med aokadobit och gurkbit i mitten. Och misosoppa. Jag blev jättemätt. Mamma och pappa åt fisksushi. Vi var och handlade kläder innan det, jag hittade en jättesnygg bh - väldigt marilynmonroe-aktig med snygg 40/50-talsskärning och bhband som man kunde ta av och göra halterneck också..! Underbart. Var så snygg att jag fick köpa en svart och en vit. När jag väl hittar en bh som sitter ok, köper jag flera olika färger eftersom det kommer så sällan. Köpte en nedsatt designerhalterneck-top med. Lite halvskum men skojig. Hade kostat 700 men kostade bara 200 nu :)

Jag har fått min lön nu, så nu ska jag köpa nåt skoj. Pocketböcker? (Jag är en mamma i en yngre kropp).

Knät är inte bättre. Jag är ju värsta hypokondrikern så jag vill röntga det och få nåt typ pencillin och kunna springa ordentligt snart. Jag VILL VILL VILL.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida